Investovali jste peníze a čas do webu,
který vám nevydělává?
Je vám líto zahodit co už máte, protože nevíte, jestli podstupovat to celé znovu povede k lepšímu výsledku?
Někdy je levnější web udělat znovu, jindy upravit ten stávající. Jak se ale rozhodnout?
Začněte znalostí příčiny. Pak se rozhodněte, jak s webem naložíte.
Vyzkoušet responzibilitu https://www.mioweb.cz/zalohy/otestuj-si-web/

Stáhněte si příručku, ve které se dozvíte příčiny nemoci vašeho webu (včetně způsobu jejího léčení), která váš web a tím i vaše podnikání pohřbívá zaživa.
6 důvodů pro redesign vašeho webu
Co se dozvíte uvnitř?
PROČ JE NERESPONZIVITA WEBU OSMÝM HŘÍCHEM?
Jakou má souvislost to, že se váš web ukazuje lidem špatně na mobilu, s vaší nízkou pozicí na Google?
1 VĚC, BEZ KTERÉ O WEBU ANI NEUVAŽUJTE
Pokud ji na svém webu nemáte, přicházíte o 95 - 98 % potenciálních klientů.
JE VÁŠ WEB JAKO HRBOLATÁ CESTA, NEBO JAKO NĚMECKÁ DÁLNICE?
Jak to udělat, aby návštěvník neztratil cestu k cíli vašeho webu? A co když žádný cíl nemáte?
3 MOŽNOSTI, JAK POSTAVIT WEB
Jak volba technologie ovlivní vaše budoucí časové i finanční investice do provozu vašeho webu.
JE DNES DŮLEŽITÉ MÍT HEZKÝ WEB? NEBO FUNKČNÍ WEB STAČÍ?
Čeho si vaši návštěvníci všímají nejvíc? A jak to jednoduše otestovat?
JAK TO UDĚLAT ABY VÁM NÁVŠTĚVNÍK VĚŘIL?
Psychologické tipy na to, jak udělat z webu, ze kterého návštěvníci utíkají, web, který prodává.