Velmi častou chybou na webech bývají špatně zpracované obrázky, které pak způsobují problémy s načítáním stránek webu uživatelům. Většinou jde o to, že na web nahrajeme fotky, které jsou příliš velké a návštěvník webu se...
Celý článek
Publikujeme-li na webu kvalitní obsah, tak lidé budou ochotnější zaplatit za naše služby a produkty. A když nám lidé zaplatí, tak nás to více motivuje tvořit další obsah.
Celý článek
Mnoho lidí na váš web jde jen pro kontakt, protože je už částečně rozhodnuta u vás koupit. Potřebují se jen něco zeptat nebo rovnou objedat. V tuto chvíli však na mnoha webech na ně...
Celý článek
Jak probíhá nákup u vás, ať už na webu či prodejně? Odchází zákazník spokojený? Jedině spokojený zákazník se totiž rád vrací a nakupuje opakovaně. Ono je daleko těžší získat úplně nového zákazníka než...
Celý článek
Lidé rádi doporučují produkty a služby ze kterých jsou nadšení. A pro mnoho byznysů je doporučení klíčové, protože nemusí vymýšlet marketingové taktiky a super prodejní strategie. Lidé co k nim příjdou jsou již...
Celý článek
Myslím, že to napadlo většinu začínajících na internetu. Vidí u někoho ze svého oboru na internetu super texty a obsah, tak by si jej rádi zkopírovali i na svůj web. Jenže toto je obrovský průser...
Celý článek
Veďte jasně k cíli. Co chcete, aby příjemce emailu udělal? Něco si přečetl? Co? Klikl na odkaz? Jaký? Objednal si? Jak, kde? Stáhl dokument? Kde? Zavolal, napsal? Kam? Vyplnil? Co? Všiml si...
Celý článek
Honíme-li dva zajíce, nechytneme žádného. E-mail musí mít jeden jasný cíl, záměr, sdělení. Podívejte se co posílá většina eshopů – tabulku s mnoha produkty, pouze nabídky, žádné myšlenky, není tam nic...
Celý článek
Představte si, že byste potkali jednoho dobrého kamaráda, a ten by vám řekl, že zrovna viděl v kině úžasný film, a že na něj prostě musíte zajít. Šli byste? A teď si představte, že...
Celý článek
Většina zákazníků si nevybere tu nejlevnější nabídku u daného produktu na internetu. Vždy si raději stokorunu připlatí, ale zvolí obchod, který nějakým způsobem zná a má k němu důvěru. Cena však má také své...
Celý článek