TIPY NEJEN PRO VÁŠ WEB

OBJEVUJTE SVĚT WEBŮ S ÚSMĚVEM

Zde se dozvíte tipy a návody jak udělat webové stránky tak, aby byly jednoduše perfektní. Sdílíme s vámi své zkušenosti z tvorby několika stovek webů.

Většinu webů zkazí špatně nahrané obrázky. Přitom stačí upravit jejich rozměr, velikost a správně pojmenovat. TIP #20

Velmi častou chybou na webech bývají špatně zpracované obrázky, které pak způsobují problémy s načítáním stránek webu uživatelům. Většinou jde o to, že na web nahrajeme fotky, které jsou příliš velké a návštěvník webu se...

Celý článek

Nové zákazníky přes internet vám přivede publikování kvalitního obsahu. TIP #19

Publikujeme-li na webu kvalitní obsah, tak lidé budou ochotnější zaplatit za naše služby a produkty. A když nám lidé zaplatí, tak nás to více motivuje tvořit další obsah.

Celý článek

Jak rychle návštěvník najde kontakt na vašem webu? TIP #18

Mnoho lidí na váš web jde jen pro kontakt, protože je už částečně rozhodnuta u vás koupit. Potřebují se jen něco zeptat nebo rovnou objedat. V tuto chvíli však na mnoha webech na ně...

Celý článek

Jedině spokojený zákazník nakoupí opakovaně. TIP #17

Jak probíhá nákup u vás, ať už na webu či prodejně? Odchází zákazník spokojený? Jedině spokojený zákazník se totiž rád vrací a nakupuje opakovaně. Ono je daleko těžší získat úplně nového zákazníka než...

Celý článek

Dále vás doporučí jen nadšený zákazník. TIP #16

Lidé rádi doporučují produkty a služby ze kterých jsou nadšení. A pro mnoho byznysů je doporučení klíčové, protože nemusí vymýšlet marketingové taktiky a super prodejní strategie. Lidé co k nim příjdou jsou již...

Celý článek

Kopírováním textů na svůj web jen ztratíte. TIP #15

Myslím, že to napadlo většinu začínajících na internetu. Vidí u někoho ze svého oboru na internetu super texty a obsah, tak by si jej rádi zkopírovali i na svůj web. Jenže toto je obrovský průser...

Celý článek

Je jasné z vašeho emailu, co by měl příjemce udělat? TIP #14

Veďte jasně k cíli. Co chcete, aby příjemce emailu udělal? Něco si přečetl? Co? Klikl na odkaz? Jaký? Objednal si? Jak, kde? Stáhl dokument? Kde? Zavolal, napsal? Kam? Vyplnil? Co? Všiml si...

Celý článek

Každý váš e-mail by měl mít jen jeden cíl a záměr. TIP #13

Honíme-li dva zajíce, nechytneme žádného. E-mail musí mít jeden jasný cíl, záměr, sdělení. Podívejte se co posílá většina eshopů – tabulku s mnoha produkty, pouze nabídky, žádné myšlenky, není tam nic...

Celý článek

Budujte vztah se zákazníkem, jedině tak budete dlouhodobě úspěšní. TIP #12

Představte si, že byste potkali jednoho dobrého kamaráda, a ten by vám řekl, že zrovna viděl v kině úžasný film, a že na něj prostě musíte zajít. Šli byste? A teď si představte, že...

Celý článek

Je prodej online jen o ceně nebo je v tom i něco jiného? TIP #11

Většina zákazníků si nevybere tu nejlevnější nabídku u daného produktu na internetu. Vždy si raději stokorunu připlatí, ale zvolí obchod, který nějakým způsobem zná a má k němu důvěru. Cena však má také své...

Celý článek