E-MAIL MARKETING

Ještě než začnete s emailingem

Dodržujte nařízení GDPR o ochraně osobních údajů a dbejte na zákonné náležitosti v emailech.

Je potřeba dodržovat zákony a mít v každém emailu možnost odhlásit se, informaci, že se jedná o obchodní sdělení, informace o odesilateli emailu a mít vždy souhlas nebo právní důvod daného emailu se zasíláním. Pokud budete používat SmartEmailing, tak mnoho těchto věcí vyřeší za vás a automaticky.
Vzdělávejte se v email marketingu a jak dělat chytrý email marketing, tak aby vám přivedl maximum nových zákazníků.

Pokud chcete patřit do skupiny těch, pro které je email tím nejlepším komunikačním a prodejním kanálem, tak je potřeba se vzdělávat. Můžete využít podrobný online kurz, jak zapojit e-mailing do své prodejní online strategie - Web, který vydělává.

Založení SmartEmailingu a jeho nastavení

Začněte se SmartEmailingem


Nahrání prvních kontaktů a jejich aktivace

Odešlete na své kontakty první re-aktivační email.


Rozesílání newsletterů

Rozesílejte pravidelně svůj newsletter na databázi. Nezapomeňte však vyloučit vždy ty, co jsou v před/po prodejní kampani. Jak na to zjistíte ve videu.


Vytvoření webového formuláře

Vytvořte webový formulář, vložte jej na svůj web a začněte budovat databázi.


Automatické emaily - SmartKampaně

Nastavte si automatické emaily po registraci ve webovém formuláři či po nákupu.