• Ještě něco navíc?

⭐️⭐️⭐️ 57% SLEVA ⭐️⭐️⭐️

Doba, kdy prostě stačilo na internetu být, je dávno pryč. Ale většina firem a podnikatelů tomuto mýtu stále věří. Provedeme vás postupem, jak upravit web tak, aby přiváděl nové zákazníky.

11 modulů v kurzu
Doživotní přístup
Lektor: Daniel Križák

Přidejte si jej do objednávky.

890 Kč 383

  • Vyplňte údaje:

Garance vrácení

Věříme, že pro vás bude mít náš produkt přínos. Pokud byste během 30 dní zjistili, že to tak není, tak vám poskytujeme 100% garanci vrácení peněz. Stačí jen napsat e-mail.

Garance kvality

Naše produkty jsou ověřeny stovkami spokojených zákazníků, kteří nám posílají své poděkování. Spokojenost až přímo nadšení je pro nás prioritou.

Garance vrácení

Věříme, že pro vás bude mít náš produkt přínos. Pokud byste během 30 dní zjistili, že to tak není, tak vám poskytujeme 100% garanci vrácení peněz. Stačí jen napsat e-mail.

Garance kvality

Naše produkty jsou ověřeny stovkami spokojených zákazníků, kteří nám posílají své poděkování. Spokojenost až přímo nadšení je pro nás prioritou.

ONLINE KURZ

Web, který vydělává

Získejte přístup do členské sekce k videím a doplňujícím materiálům s tipy pro výdělečný web. Tyto tipy pak můžete jednoduše a hned aplikovat na svém webu.

V těchto 11 modulech projdete:

  • Cíle a přínosy webu
  • Co tvoří první dojem na webu
  • Jakých 6 stránek by nemělo na vašem webu chybět a co na ně dát
  • Jak si budovat důvěru u návštěvníků webu tak, aby se pak snáze u nás nakoupili
  • Co na webu nesmí chybět, aby byl vůbec výdělečný
  • Jak změnit návštěvníka webu na zákazníka
  • Tvorbu magnetu a vstupní stránky
  • Automatizovanou komunikaci na získání důvěry
  • Jak vytvořit silné prodejní sdělení
  • Jak pracovat se zákazníky a nadchnout je
  • Jak přivádět návštěvnost na web

Díky těmto videím i vy můžete mít web, který přivádí nové zákazníky z internetu.

3 možnosti, co web dokáže

Jsou 3 role, které může každá webová stránka zastat. A každá z těchto rolí dokáže přispět svým dílem do našeho byznysu.

Nejdůležitější je první dojem

První dojem u webu je jistě důležitý. V tomto videu vám ukáži 3 věci, na které byste se měli zaměřit na webu ať návštěvník nezavře web, hned co se zobrazí.

Obsah je král

6 stránek, které by na vašem webu neměly chybět
Dobré texty a užitečný obsah je tím klíčem k úspěchu na internetu. Ve videu si projdeme 6 stránek, které by na vašem webu rozhodně neměly chybět a co na nich mít.

Důvěryhodnost přináší ovoce

Při nákupu zvolíte spíše obchod, kde je produkt nejlevnější nebo si raději stokorunu připlatíte a zvolíte obchod, ke kterému máte důvěru? Důvěra rozhoduje a zde je 5 věcí, jak získat větší důvěryhodnost.

Akce, akce, akce

Může být náš web vůbec výdělečný? Jsem přesvědčený, že bez výzvy k akci určitě ne. Zkontrolujte na svém webu tuto zásadní věc.

Z návštěvníka webu zákazník

Cesta fanouška
Nastavme si na webu procesy, které změní návštěvníka webu v našeho nadšeného zákazníka. Tohle je naše online prodejní strategie, kterou nazývám cesta fanouška.

Magnet a vstupní stránky

Cesta fanouška
Prvním krokem na cestě fanouška je magnet na naše potenciální zákazníky a vstupní stránka do naší cesty fanouška, pojďme se podívat jak na to.

Kampaň důvěry

Cesta fanouška
Druhým krokem v naší prodejní strategii je vytvoření důvěry a zde jsou tipy, jak vytvořit automatické emaily, které nám s tím pomohou.

Prodej

Cesta fanouška
Prodej je jednoznačně zlomový bod na cestě fanouška a v každém podnikání. Zde je podrobný návod, jak vytvořit silné prodejní sdělení.

Kampaň nadšení

Cesta fanouška
Prodejem to nekončí, ty nejúspěšnější firmy na světě ví, že je potřeba zákazníka dále nadchnout a udělat z něj nadšeného fanouška, který nás bude doporučovat a bude nakupovat opakovaně.

Návštěvnost v pravý čas rozhoduje

Když náš web umí změnit návštěvníka na zákazníka, tak nyní je ten pravý moment, přivést na web návštěvnost. Ukažme si možnosti marketingu a přivádění návštěvnosti.