WEBOVÁ ANALYTIKA
POUŽÍVEJTE DATA Z WEBU CHYTŘE A DOSTAŇTE Z NICH MAXIMUM
Co kdyby se váš web proměnil ve studnici neocenitelných informací, jak získat ještě víc zákazníků a objednávek? Odhalte, jaká kampaň na vaše publikum nejvíce funguje, nebo kde návštěvníky ztrácíte. To všechno díky správně nastavené analytice.
S ÚSMĚVEM zařídíme, že ze svého webu vyčtete:
![](https://www.websusmevem.cz/wp-content/uploads/analytika-1-768x778.webp)
KOLIK ZÁKAZNÍKŮ NEDOKONČILO NÁKUP A PROČ
ODKUD SE NÁVŠTĚVNÍCI DOSTANOU K VÁM NA WEB
JAKÝ OBSAH NEJVÍC PŘITAHUJE VAŠE ZÁKAZNÍKY
JAKÁ KAMPAŇ MĚLA NEJVĚTŠÍ ÚSPĚCH A JAK UDĚLAT TU DAŠÍ
![](https://www.websusmevem.cz/wp-content/uploads/analytika-googleanalytics-970x656.webp)
ZAPOMEŇTE NA INTUICI
Proč vlastně měřit a analyzovat data z webu?
Pokud neměříte, střílíte naslepo. Nevíte, jak se vaši zákazníci chovají, co je zajímá a co jim naopak vadí. Úspěšný byznys stojí na datech.
Ukažme si to na příkladu: Prodáváte kosmetiku. Máte ceny podobné konkurenci, širokou nabídku, investujete do reklamy… ale objednávky pořád nikde.
Kde je problém? Bez dat to určíte těžko. Líbí se zboží zákazníkům? Chtějí ho koupit? Proč nedokončí nákup? Samé otázky.
Google Analytics 4 vám pomůžou odhalit problém. Uvidíte, že zákazníci na web přijdou, prohlédnou si produkty a vloží je do košíku. Jenže nedokončí nákup. Z dat vyčtete, že je to pravděpodobně proto, že zákazníkům nevyhovují vaše možnosti dopravy. Nemá ji náhodou konkurence levnější?
![](https://www.websusmevem.cz/wp-content/uploads/analytika-heatmap-970x680.webp)
ODBORNÍK VYČTE Z DAT TO, CO POTŘEBUJETE
Investice, která se vám vyplatí
Google Analytics 4 si v základu na web určitě zvládnete nasadit sami. Ale budete taky vědět, jak nastavit správné cíle a data interpretovat?
Na správném pochopení dat často stojí a padá byznys. Sami jsme v minulosti udělali na tomto webu změny, které nebyly řádně podložené daty. Dali jsme na intuici a čekali jsme daleko víc objednávek.
Jenže jsme málem prodělali i kalhoty. Nejen, že objednávky nevzrostly. Přestaly přicházet.
Od té doby už nic neriskujeme. Ušetřete si nervy i peníze a začněte data chytře využívat už teď.
S ČÍM VÁM
V analytice pomůžeme:
💡 Věděli jste, že...
Nechte i vy tento nástroj pracovat za vás.
Vybereme ta správná slova, aby vaši zákazníci chtěli číst.
ANALYTICKÉ SPECIALISTKY K VAŠIM SLUŽBÁM
Kdo vám S ÚSMĚVEM zařídí tu nejpodrobnější analytiku?
![](https://www.websusmevem.cz/wp-content/uploads/Dominika-Ciosova.webp)
Dominika
Data jsou všechno. Bez nich se jen domníváte, že jste ve svém podnikání udělali správné, či chybné kroky. Svět analytiky se za poslední rok změnil k nepoznání a bude přituhovat. A to mě na tom baví. GA4 se stále vyvíjejí a každá novinka, která vám uteče, může rozhodnout o tom, jak moc správná data uvidíte. A proto jsem tady já, abych aktualizace GA4 sledovala za vás a neměli jste z tohoto nového nástroje vrásky.
![](https://www.websusmevem.cz/wp-content/uploads/michaela-novotna.webp)
Míša
Díky SEO nástrojům a postupům pomáhám lidem dostat se na přední pozice ve vyhledávání. Řešíme spolu také otázky jejich potenciálních zákazníků, někdy i rozšíření služeb či směr podnikání. SEO úzce souvisí s daty. Kde se měří, tam se taky vyhodnocuje a volí strategie, proto se zabývám i reporty. Na SEO miluju to, že co je dnes, neplatí zítra. Nutí mě to se neustále vzdělávat a sledovat vývoj. Když se nevěnuji analýzám, implementaci nebo obsahovým strategiím, chodím do přírody nebo si čtu. A taky se vzdělávám v oblastech, kterých se SEO dotýká.
NEJSME NA TO SAMY
Spolupracujeme s celým týmem Marketingu S ÚSMĚVEM: