Reklama na soc. sítích – vydělávejte díky síle Facebooku, Instagramu a dalších sítí
Prodávejte tam, kde potkáte tisíce až miliony zákazníků denně – na sociálních sítích. Co kdyby na svém Facebooku, TikToku nebo LinkedInu viděli právě vaši reklamu?
Díky sítím budete nejen prodávat, ale hlavně budovat silnou a oblíbenou značku, za kterou se zákazníci budou rádi vracet.
S ÚSMĚVEM vám připravíme strategii a kampaně pro:

FACEBOOK
INSTAGRAM
TIKTOK
LINKEDIN
YOUTUBE

Reklamy na sítích rozproudí váš byznys, když…
- chcete nakopnout prodeje,
- toužíte po silném bradu, který zákazníci milují,
- potřebujete rozšířit e-mailovou databázi,
- chcete nadchnout a zvětšit komunitu okolo své značky.
Reklama na sítích vám přinese:
💡 Věděli jste, že...
… na sociálních sítích je aktivních 8 milionů Čechů?
Buďte jim každý den na očích.

Zasáhněte to správné publikum
Vytvoříme vám strategii, která přesně padne vašemu byznysu. Jaké sítě vám pomůžou růst?
- 1YouTubeSociální síť na sdílení videí je v současnosti nejsilnějším nástrojem pro oslovení širokého publika. V Česku YouTube používá 8 milionů lidí.
- 2FacebookI když se říká, že Facebook stárne, kampaně jsou na něm stále vysoce efektivní. Má skoro 5 milionů aktivních uživatelů v Česku. Díky přesnému cílení na něm prodáte téměř vše: šaty, hrnce, online kurzy nebo třeba masáže.
- 3InstagramInstagram je ideální platforma pro cílení na mladší generaci, v Česku ho používá hlavně věková skupina od 18 do 35 let. Má 3 miliony českých uživatelů.
- 4TikTokTikTok už dlouho není jen síť pro teenagery. V Česku ji používá 1,5 milionu lidí a my vám rádi ukážeme způsob, jak i vám pomůže prodávat.
- 5LinkedInPotřebujete oslovit ředitele firem, manažery či lidi na určité pozici? LinkedIn vám umožní cílit přesně na ně. Především B2B byznysu přináší tato síť skvělé výsledky. V Česku má 2 miliony uživatelů.
Ceny reklamních kampaní na sociálních sítích

Tyto dvě sítě mají v ČR obrovské aktivní publikum – Facebook 5 000 000 uživatelů, Instagram 3 000 000. Zasáhnete širokou cílovou skupinu. Na Facebooku a Instagramu prodáte téměř vše: šaty, hrnce, online kurzy nebo třeba masáže.
Můžete mít různý cíl kampaní:
- zviditelnit produkt nebo značku,
- získat nové fanoušky,
- zvýšit prodej produktu,
- získat kontakty na potenciální zákazníky,
- přivést nové návštěvníky na svůj web.
Podle toho se odvíjí tzv. denní budget, který dáte reklamám k dispozici a podle jeho výše reklamy uvidí určitý počet lidí.
Např. pokud je vašim cílem zviditelnit se, přivést návštěvnost na svůj web a budovat si tak povědomí, tak je ideální propagovat blogové články na vašem webu částkou zhruba 200 Kč / den.
Chcete-li získat nové fanoušky a odběratele svých příspěvků na sociálních sítích, tak je ideální tzv. sponzorovat své příspěvky, aby je vidělo více lidí a přihlásilo se k odběru. Tady si vystačíte cca se 150 Kč / den za jeden příspěvek.
No a pokud chcete přímo prodávat, tak tady ten denní budget do reklamy je velmi individuální a navrhneme vám jej přímo na míru. Zároveň budeme hledat jeho optimální výši po spuštění reklam.
Kontrola a nastavení reklamního účtu
- Než se pustíme do reklamních kampaní, tak nám nasdílíte přístupy do svého Business manažeru a pokud jej zatím nemáte, tak vás navedeme, jak jej založit.
- Na začátku naší spolupráce je potřeba kontrola nastavení Business manageru, propojení reklamního účtu, Facebookové stránky a domény.
Spuštění nové reklamní kampaně
- Vytvoření strategie
- Tvorba cílových publik z Facebook pixelu, webu, e-mailových adres
- Tvorba a spuštění reklamních kampaní pro Facebook a Instagram
- Optimalizace reklamní kampaně s měsíčním reportem
- Kontrola a optimalizace kampaní na základě získaných dat, návrhy ke zlepšení, spouštění testování, implementace novinek z Facebooku (nové formáty a možnosti)
- Reporting
Kontrola nastavení reklamního účtu při zahájení spolupráce 5000 Kč (6050 Kč s DPH)
Spuštění nové reklamní kampaně 5000 Kč (6050 Kč s DPH)
Tvorba 4x grafiky reklam 5000 Kč (6050 Kč s DPH)
Správa a optimalizace reklamní kampaně 2000 Kč / týden (2420 Kč s DPH)
Toto jsou orientační ceny, upřesníme vám je na míru.