SPRÁVA PPC KAMPANÍ
KAMPANĚ, KTERÉ ROZJEDOU VAŠE PRODEJE
Máte skvělý produkt nebo službu? Pojďte na nich konečně vydělávat. PPC reklama klienty zasahuje na Googlu, Seznamu, nebo sociálních sítích. Je jedním z nejsilnějších nástrojů on-line reklamy a může přinést rychlé výsledky.
Kde budete díky nám S ÚSMĚVEM prodávat?
VE VYHLEDÁVAČÍCH GOOGLE A SEZNAM
NA YOUTUBE
NA SPŘÁTELENÝCH WEBECH GOOGLU A SEZNAMU
VYTVOŘÍME STRATEGII A NASTAVÍME KAMPANĚ
PPC reklama je trefa do černého, když...
Chcete prodávat a zvyšova leady → Výkonností kampaně
–
Přemýšlíte, jak co nejlépe podpořit prodeje? PPC kampaně k vám přivedou více zákazníků, zvýší počet objednávek nebo vám pomohou nasbírat kontakty.
Chcete být vidět a posílit svou značku → Brandová reklama a akviziční kampaně
–
Prodeje nefungují bez toho, aniž by vás zákazníci znali. Díky akviziční kampani vás představíme novému publiku a brandovou reklamou vám vybudujeme to nejlepší jméno v oboru. Silný brand snáze překoná krize a také lehce prodává.
Chcete dovést k nákupu lidi, kteří si váš web už prohlíželi → Remarketing
–
Někteří zákazníci už po vašem zboží pokukují. Připomeňte se jim a doveďte je k tomu, aby nákup dokončili.
CO VÁM PŘINESE
PPC reklama:
💡 Věděli jste, že...
… lidé potřebují vidět reklamu aspoň 7x, než se rozhodnou pro koupi?
Pomůžeme vám nastavit tu nejefektivnější kampaň.
JAKÝMI REKLAMAMI PŘESVĚDČÍME VAŠE ZÁKAZNÍKY?
Zasáhněte to správné publikum
Představte si, že prodáváte třeba obojky pro psy.
Reklama ve vyhledávání
Váš klient napíše do Googlu či Seznamu „obojek pro psy“. Ve výsledcích se mu zobrazí reklama, která ho přivede na váš web.
Reklama v obsahové síti
Kampaň se zobrazí na spřátelných webech webech Googlu a Seznamu. Váš klient si bude třeba číst článek o tom, jak správně vycvičit psa, a na webu se mu zobrazí vaše reklama.
YouTube kampaň
Věděli jste, že YouTube je druhý největší vyhledávač na světě? Videokampaně na YouTube, které jsou jedny z nejefektivnějších, přivedou zákazníky i na váš web s obojky.
Remarketing
Klient už navštívil váš web, ale řekl si, že si koupi obojku u vás ještě rozmyslí. Pomocí remarketingu se mu budete připomínat, aby nákup dokončil.
Produktová kampaň
Na Googlu nebo Seznamu lze zobrazit inzeráty s názvem, fotkou a cenou. Zákazník tak vaše obojky může srovnat s jinými a uvidí, že ten váš je opravdu nejlepší.
JAK TO U NÁS CHODÍ
Jak vytváříme reklamy, které přinášejí výsledky?
- 1Důkladně se s vámi seznámíme.Zjistíme všechno o vaší značce, produktech či službách. Poznáme vaši jedinečnost a konkurenční výhody.
- 2Naladíme se na vaše zákazníky.Prostudujeme jejich potřeby a touhy. Zjistíme, jakým jazykem mluví a jaké argumenty na ně budou platit.
- 3Vytvoříme strategii.Podle cílů, kterých chcete reklamami dosáhnout, připravíme strategii.
- 4Nastavíme reklamy, které budou fungovat.Vybereme nejvhodnější cílení. Připravíme lákavé vizuály a stylové texty, kterým vaši zákazníci neodolají.
- 5Kampaně budeme vyhodnocovat a upravovat.Budeme neustále sledovat průběžné výsledky. Podle toho, co bude na vaše publikum zabírat nejlépe, přizpůsobíme celou kampaň.
PPC SPECIALISTA K VAŠIM SLUŽBÁM
Kdo vám S ÚSMĚVEM pomůže prodávat?
Kristýna
Na PPC reklamách mě baví nejvíce kombinace dvou mých největších vášní – testování a neustálé zlepšování výkonu.
Baví mě objevovat nejefektivnější strategie, analyzovat data a sledovat výsledky mých optimalizací. PPC reklamy mi také poskytují prostor pro kreativitu a strategické myšlení, což mi umožňuje vytvářet poutavé reklamy a plánovat dlouhodobé kampaně.
Dynamické prostředí tohoto oboru mě nutí neustále se učit a přizpůsobovat novým trendům, což mě motivuje k neustálému profesnímu růstu a to mám ráda.
KRISTÝNA NA TO NENÍ SAMA
Spolupracuje s celým týmem Marketingu S ÚSMĚVEM: