Proces tvorby

webu a poskytování služeb

Podrobný přehled, jak probíhá tvorba webu i s odkazy ke konkrétním krokům.

Ikony níže znamenají toto:

Klient

Tvůrce webu

Notifikace

1.

dotazník

Vyplní vstupní dotazník

Notifikace pro tvůrce a vytvoří se karta v trello

Mentor přiřadí web tvůrci na nástěnce v Trello. A tvůrci přijde na email upozornění z Trella.

Domluvit si s klientem konzultaci

  • Zapsat kontakty na klienta do formuláře (tím si přiřadíme klienta, kdyby nás kontaktoval)
  • Ozvat se klientovi a domluvit si konzultaci
    Šablona pro tuto zprávu je v SupportBoxu - "KONZULTACE - 1. Email s odpovědí na dotazník"
  • Jestliže na e-mail neodpoví a nepotvrdí čas, tak mu 2. den zavoláme přes Telfu a domluvíme si konzultaci buď hned nebo na určitý čas.
  • Pokud se na poněkolikáte nedovoláme a klient nereaguje zpět emailem v SupportBoxu - "KONZULTACE - 1.2 Nereaguje na e-mail po dotazníku"

2.

Konzultace

Konzultace a zapsaní podrobností

Nástěnka v Trello.

  • Vést konzultaci dle check-listu v kartě Trello a odškrtávat si, zároveň to procházet s klientem podle sešitu, který dostal
  • Psát si do popisku karty v Trello poznámky k webu, co jsme od klienta zjistili
  • Nahoře v popisku karty v Trello vyplnit Doména / MW licence / Emailové schránky (můžeme upřesnit až před spuštěním webu)
  • Po konzultaci vyplnit formulář - záznamem o konzultaci
  • Zaslat shrnutí konzultace klientovi a odkaz na objednávku webu 
    Šablona pro tuto zprávu je v SupportBoxu - "KONZULTACE - 2. Objednávka webu"
  • Přesunout kartu v Trello do dalšího sloupce: "2. Zájemci o web - objednávka"
  • Pokud objednávka nepřijde do 4. dne, tak poslat připomínku ze Supportboxu - "KONZULTACE - 2.2 Nereaguje na e-mail s odkazem na OBJEDNÁVKU"
    Pokud nereaguje na email, tak po dalších 4. dnech zavolat.
  • Jestliže karta má již zelený štítek, tedy je zaplacena už před konzultací, tak neposíláme e-mail s odkazem na objednávku, ale posíláme e-mail: "KONZULTACE - 3. Podklady k webu", přesouváme kartu v Trello do dalšího sloupce "2. Zájemci o web - objednávka" a do karty napíšeme komentář, kde označíme Lukáše Kochrdu a napíšeme, že "web je zaplacený před konzultací a prosíme o instalaci".

3.

Objednávka

Objednávka a platba

Objednávka webu nebo e-shopu.

Notifikace pro admina + štítky v Trello

Nástěnka v Trello.

  • Při objednávce se označí karta oranžovým štítkem a objeví se v kartě komentář, co si klient objednal
  • Po zaplacení se změní u karty oranžový štítek na zelený
  • Po zaplacení přijde adminovi notifikace a on nainstaluje web na subdoméně dle naší šablony, přiřadí tvůrci webu přístup v ManageWP + přesune kartu v Trello do sloupce 3. Podklady

4.

Zaslání obsahu

Zaslání obsahu a podkladů

E-mailová schránka [email protected]SupportBoxu.

Kompletování podkladů

  • Tvůrce ukládá materiály ve složce na Google Disku pro daný web a zapisuje poznámky do karty projektu v Trello.
  • V případě, že klient neposílá podklady, tak se mu připomíná, může odkazovat na pracovní sešit, jaké podklady od klienta potřebuje.

5.

Tvorba webu

Tvorba webu a komunikace s klientem

Přístup k webu přes ManageWP.

  • Zaslat náhled webu klientovi, jakmile bude připraven

6.

Dokončení

Odsouhlasení, že je hotovo

  • Získat technické informace před spuštěním webu od klienta (Mioweb, doména, email) - poslat e-mail ze Supportboxu podle toho jestli má nebo nemá Mioweb "WEB - 2.1 Potřebné údaje ke spuštění webu..."
  • Tvůrce zapíše si práci

Přesun v Trello do sloupce "Dokončení webů"

Nástěnka v Trello.

Emaily pro klienta po spuštění webu