Budujte vztah se zákazníkem, jedině tak budete dlouhodobě úspěšní. TIP #12

Představte si, že byste potkali jednoho dobrého kamaráda, a ten by vám řekl, že zrovna viděl v kině úžasný film, a že na něj prostě musíte zajít. Šli byste?

A teď si představte, že byste na ulici potkali cizího člověka, který by vám do ruky strčil letáček s pozvánkou na stejný film. Šli byste?

Určitě by více z vás šlo spíše na kamarádovo doporučení než na doporučení cizího člověka a ještě skrze nějaký letáček. A v podnikání to funguje stejně. Je třeba poskytovat lidem hodnotu a pokud možno s nimi budovat i dlouhodobý vztah. Pak je možné prodávat. Když se o vás někdo stará a dává vám něco kvalitního zdarma, tak když nabídne něco placeného, tak si to rádi koupíte, protože už víte, že nekupujete zajíce v pytli.

Jsem online tvůrce s úsměvem :) Pomáhám podnikatelům stát se v jejich oboru superhrdiny na internetu a to díky webu a online marketingu. Snažím se jim ukázat, jak žít a podnikat s úsměvem (nejen) díky internetu :) Jsem tvůrce WEBů s úsměvem a zároveň učím podnikatele, jak si udělat web a z webu svého obchodníka a být úspěšnými v internetovém světě. Jsem také součástí firmy Davida Kirše, který je jeden z TOP online marketerů v ČR.

30 Nejčastějších chyb na webu

kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.