Dále vás doporučí jen nadšený zákazník. TIP #16

Lidé rádi doporučují produkty a služby ze kterých jsou nadšení.

A pro mnoho byznysů je doporučení klíčové, protože nemusí vymýšlet marketingové taktiky a super prodejní strategie. Lidé co k nim příjdou jsou již připraveni koupit. Takovou sílu má doporučení.

Investujte do zážitku z nákupu u vás, aby vaši zákazníci byli nadšeni a hned to šli říct ostatním. Průměrné služby nikdo nedoporučí.

Jsem online tvůrce s úsměvem :) Pomáhám podnikatelům stát se v jejich oboru superhrdiny na internetu a to díky webu a online marketingu. Snažím se jim ukázat, jak žít a podnikat s úsměvem (nejen) díky internetu :) Jsem tvůrce WEBů s úsměvem a zároveň učím podnikatele, jak si udělat web a z webu svého obchodníka a být úspěšnými v internetovém světě. Jsem také součástí firmy Davida Kirše, který je jeden z TOP online marketerů v ČR.

30 Nejčastějších chyb na webu

kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.