Jedině spokojený zákazník nakoupí opakovaně. TIP #17

Jak probíhá nákup u vás, ať už na webu či prodejně? Odchází zákazník spokojený?

Jedině spokojený zákazník se totiž rád vrací a nakupuje opakovaně.

Ono je daleko těžší získat úplně nového zákazníka než prodávat opakovaně.

Opravdu stačí málo na to udělat ze zákazníka, spokojeného zákazníka. Možná stačí jen nějaká malá pozornost či něco, čím byste jej zaujali a on si vás zapamatoval. Udělejte při nákupu něco jinak než všichni ostatní ve vašem oboru.

Daniel Križák
Jsem webmaster a markeťák S ÚSMĚVEM :)
Tvorba internetových stránek mne fascinuje od chvíle, kdy jsem na internet nahrál svůj první web. Každý web je pro mne umělecké dílo, které může vidět celý svět. Daleko důležitější však je, jaký přinese užitek. Nesmírně mne na tom baví hledání jednoduchých řešení a možností propojení podnikání a online světa internetu.
Proto s týmem skvělých webmasterů vytváříme osobní, podnikatelské a firemní webové stránky s jednoduchou editací. Takové, které kvalitně prezentují služby, projekty a produkty všeho druhu.
Navíc jsem nadšený do online vzdělávání. Rád předávám své zkušenosti na blogu, videích a návodech nebo seminářích.

21 nejčastějších chyb na webu, kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře
guest
0 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Nejvíce hodnocené
Inline zpětné vazby
Zobrazit všechny komentáře
  • Hodnocení našich služeb
  • POZOR NA

    CHYBY, KVŮLI KTERÝM PŮSOBÍTE NEPROFESIONÁLNĚ

    WEBINÁŘ

    JAK NA NOVÝ WEB JINAK!

    Tohle musíte vědět, než se pustíte do nového webu!