Nejdůležitější součástí prodeje je komunikace. TIP #4

Pokud se svým potenciálním zákazníkem nebudete komunikovat, tak on k vám nikdy nezíská tak dostatečnou důvěru, aby od vás nakoupil.

V dnešní době těch komunikačních kanálů k vašemu potenciálnímu zákazníkovi však vede veliká spousta. Ať už je to email, blog, web či všechny možné sociální sítě. Je jen potřeba zjistit, který ten kanál nejvíce využívá vaše cílová skupina potenciálních zákazníků.

Daniel Križák
Jsem webmaster a markeťák S ÚSMĚVEM :)
Tvorba internetových stránek mne fascinuje od chvíle, kdy jsem na internet nahrál svůj první web. Každý web je pro mne umělecké dílo, které může vidět celý svět. Daleko důležitější však je, jaký přinese užitek. Nesmírně mne na tom baví hledání jednoduchých řešení a možností propojení podnikání a online světa internetu.
Proto s týmem skvělých webmasterů vytváříme osobní, podnikatelské a firemní webové stránky s jednoduchou editací. Takové, které kvalitně prezentují služby, projekty a produkty všeho druhu.
Navíc jsem nadšený do online vzdělávání. Rád předávám své zkušenosti na blogu, videích a návodech nebo seminářích.

21 nejčastějších chyb na webu, kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.

  • Hodnocení našich služeb
  • OBJEVTE 3 KROKY K

    WEBU, KTERÝ VÁS BUDE KVALITNĚ PREZENTOVAT