Obchod uzavřete snadněji, pokud vás potenciální klient viděl ve videu. TIP #31

Úspěšné uzavření obchodu je především o vzájemné důvěře. A na internetu to platí dvojnásob.

Když chceme cokoliv na internetu koupit, tak si vybíráme e-shopy, kterým důvěřujeme. Když hledáme něco nového a najdeme web s daným produktem či službou, tak se rozhlížíme na webu a mnohdy jen pocitově ověřujeme důvěryhodnost daného obchodníka. Nejednou se stalo, že jste neviděli nakonec objednané zboží ani peníze. Mám taky své zkušenosti 🙂

Je potřeba tedy ukázat, že jste reální a že se neskrýváte. Tím nejlepším prostředkem v dnešní době, kromě fotek, je bezesporu video.

Video dokáže zajistit důvěryhodnost jako hrom a obchod se daleko snadněji uzavírá s potenciálním klientem, když vás viděl párkrát na videu. Je pak jedno, jestli nakupuje přímo na webu nebo s nim máte schůzku. Při té schůzce budete ještě více žasnout, jak se k vám daný člověk chová přátelsky, když vás párkrát předtím viděl na videu. Je to, jak kdyby vás znal už nějaký čas, i když se vidíte na živo poprvé.

Poznejte další 4 výhody videa v podnikání a naučte se tvořit videa ZDE >>

Jsem online tvůrce s úsměvem :) Pomáhám podnikatelům stát se v jejich oboru superhrdiny na internetu a to díky webu a online marketingu. Snažím se jim ukázat, jak žít a podnikat s úsměvem (nejen) díky internetu :) Jsem tvůrce WEBů s úsměvem a zároveň učím podnikatele, jak si udělat web a z webu svého obchodníka a být úspěšnými v internetovém světě. Jsem také součástí firmy Davida Kirše, který je jeden z TOP online marketerů v ČR.

30 Nejčastějších chyb na webu

kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.