Obchod uzavřete snadněji, pokud vás potenciální klient viděl ve videu. TIP #31

Úspěšné uzavření obchodu je především o vzájemné důvěře. A na internetu to platí dvojnásob.

Když chceme cokoliv na internetu koupit, tak si vybíráme e-shopy, kterým důvěřujeme. Když hledáme něco nového a najdeme web s daným produktem či službou, tak se rozhlížíme na webu a mnohdy jen pocitově ověřujeme důvěryhodnost daného obchodníka. Nejednou se stalo, že jste neviděli nakonec objednané zboží ani peníze. Mám taky své zkušenosti 🙂

Je potřeba tedy ukázat, že jste reální a že se neskrýváte. Tím nejlepším prostředkem v dnešní době, kromě fotek, je bezesporu video.

Video dokáže zajistit důvěryhodnost jako hrom a obchod se daleko snadněji uzavírá s potenciálním klientem, když vás viděl párkrát na videu. Je pak jedno, jestli nakupuje přímo na webu nebo s nim máte schůzku. Při té schůzce budete ještě více žasnout, jak se k vám daný člověk chová přátelsky, když vás párkrát předtím viděl na videu. Je to, jak kdyby vás znal už nějaký čas, i když se vidíte na živo poprvé.

Poznejte další 4 výhody videa v podnikání a naučte se tvořit videa ZDE >>

Jsem webmaster a tvůrce webů s úsměvem :)
Tvorba internetových stránek mne fascinuje od chvíle, kdy jsem na internet nahrál svůj první web. Každý web je pro mne umělecké dílo, které může vidět celý svět. Daleko důležitější je však jaký přinese užitek. Nesmírně mne na tom baví hledání jednoduchých řešení a možností propojení podnikání a online světa internetu.
Proto s týmem skvělých webmasterů vytváříme osobní, podnikatelské a firemní webové stránky s jednoduchou editací. Takové, které kvalitně prezentují služby, projekty a produkty všeho druhu.
Navíc jsem nadšený do online vzdělávání. Rád předávám své zkušenosti na blogu, videích a návodech nebo seminářích.

30 Nejčastějších chyb na webu

kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.