Pište tak, aby návštěvníci webu věděli, že jste naladěni na stejnou notu. TIP #30

Možností, jak ukázat návštěvníkům webu, že jste s nimi naladěni na stejné notě je, že budete psát na web texty se slovy, kterým vaši potenciální zákazníci nejen rozumí, ale přímo tak mluví.

Pokud tedy neprovozujete právní kancelář, tak se snažte psát co nejjednodušeji a nejsrozumitelněji. Zvolte spíše osobnější styl. Jak říká copywriter Otto Bohuš: „Začněte při psaní tím, že vyměníte všechna racionální úřednická slova za smyslová – ta, která přímo souvisí s fyzickým prožíváním a nesou jasný význam.“

Např.
poskytnout -> dát
bezplatný -> zdarma
zvolit -> vybrat
oznámit -> říct
obdržet -> dostat

Psaním přitažlivých, poutavých a taky prodejních textů se zabývá podrobně obor copywriting. A několik tipů pro vaše texty objevíte ve videích zdarma zde.

 

Jsem webmaster a markeťák S ÚSMĚVEM :)
Tvorba internetových stránek mne fascinuje od chvíle, kdy jsem na internet nahrál svůj první web. Každý web je pro mne umělecké dílo, které může vidět celý svět. Daleko důležitější však je, jaký přinese užitek. Nesmírně mne na tom baví hledání jednoduchých řešení a možností propojení podnikání a online světa internetu.
Proto s týmem skvělých webmasterů vytváříme osobní, podnikatelské a firemní webové stránky s jednoduchou editací. Takové, které kvalitně prezentují služby, projekty a produkty všeho druhu.
Navíc jsem nadšený do online vzdělávání. Rád předávám své zkušenosti na blogu, videích a návodech nebo seminářích.

21 nejčastějších chyb na webu, kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře
guest
0 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Nejvíce hodnocené
Inline zpětné vazby
Zobrazit všechny komentáře
  • POZOR NA

    CHYBY, KVŮLI KTERÝM PŮSOBÍTE NEPROFESIONÁLNĚ

    WEBINÁŘ

    JAK NA NOVÝ WEB JINAK!

    Tohle musíte vědět, než se pustíte do nového webu!