Pište tak, aby návštěvníci webu věděli, že jste naladěni na stejnou notu. TIP #30

Možností, jak ukázat návštěvníkům webu, že jste s nimi naladěni na stejné notě je, že budete psát na web texty se slovy, kterým vaši potenciální zákazníci nejen rozumí, ale přímo tak mluví.

Pokud tedy neprovozujete právní kancelář, tak se snažte psát co nejjednodušeji a nejsrozumitelněji. Zvolte spíše osobnější styl. Jak říká copywriter Otto Bohuš: „Začněte při psaní tím, že vyměníte všechna racionální úřednická slova za smyslová – ta, která přímo souvisí s fyzickým prožíváním a nesou jasný význam.“

Např.
poskytnout -> dát
bezplatný -> zdarma
zvolit -> vybrat
oznámit -> říct
obdržet -> dostat

Psaním přitažlivých, poutavých a taky prodejních textů se zabývá podrobně obor copywriting. A několik tipů pro vaše texty objevíte ve videích zdarma zde.

 

Jsem online tvůrce s úsměvem :) Pomáhám podnikatelům stát se v jejich oboru superhrdiny na internetu a to díky webu a online marketingu. Snažím se jim ukázat, jak žít a podnikat s úsměvem (nejen) díky internetu :) Jsem tvůrce WEBů s úsměvem a zároveň učím podnikatele, jak si udělat web a z webu svého obchodníka a být úspěšnými v internetovém světě. Jsem také součástí firmy Davida Kirše, který je jeden z TOP online marketerů v ČR.

30 Nejčastějších chyb na webu

kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.