Víte o metodě, která vám ušetří desítky tisíc za marketing?
Jde o tak zvané A/B testování. To znamená, že máte dva typy obsahu a zkoušíte, který více funguje, takže lépe splní určený cíl.
Např. u webových stránek jsme testovali dvě různé stránky s jiným zobrazením ceníku našich služeb. Sledovaný cíl byl proklik na poptávkový formulář.
První stránku vidělo 399 návštěvníků a prokliklo se z ní na poptávkový formulář 18, což je 4,5 %.
Druhou variantu vidělo podobný počet návštěvníků, ale procento prokliku bylo 6,4 %, tedy 25 lidí. Na webu jsme si tedy nechali tu druhou, úspěšnější variantu.
Tímto způsobem můžete testovat cokoliv. A zvyšovat tak efektivitu svého marketingu.
Jen si dejte pozor na to, abyste v jeden moment testovali vždy jednu věc, jinak nepřijdete na to, co mělo vliv na výsledek.