Každý váš e-mail by měl mít jen jeden cíl a záměr. TIP #13

Honíme-li dva zajíce, nechytneme žádného. E-mail musí mít jeden jasný cíl, záměr, sdělení.

Podívejte se co posílá většina eshopů – tabulku s mnoha produkty, pouze nabídky, žádné myšlenky, není tam nic co by nás mohlo zaujmout. Chybí jedna hlavní myšlenka e-mailu, která musí být jasná během několika vteřin, abychom se mohli jasně rozhodnout jestli to pro nás je nebo není.

Pokud je toho totiž hodně v e-mailu, tak si nevšimneme ničeho a odcházíme. Můžeme dát více svých produktů, sdělení do e-mailu, ale to hlavní dejte nahoru, nejpoutavěji a přes celou šířku a to další můžeme dát pod to, menším a méně výrazně.

Jsem online tvůrce s úsměvem :) Pomáhám podnikatelům stát se v jejich oboru superhrdiny na internetu a to díky webu a online marketingu. Snažím se jim ukázat, jak žít a podnikat s úsměvem (nejen) díky internetu :) Jsem tvůrce WEBů s úsměvem a zároveň učím podnikatele, jak si udělat web a z webu svého obchodníka a být úspěšnými v internetovém světě. Jsem také součástí firmy Davida Kirše, který je jeden z TOP online marketerů v ČR.

30 Nejčastějších chyb na webu

kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.