fbpx

Jak se zviditelnit na Googlu s Michaelou Novotnou

Jak se zviditelnit na Googlu s Michaelou Novotnou

V rozhovoru se SEO specialistkou, Michaelou Novotnou, jsme si povídali o tom, jak optimalizovat své webové stránky pro vyhledávače.

Zajímá vás jak dostat web na první stránku vyhledávání na Google a získat návštěvníky z vyhledávačů? To vše objasníme v rozhovoru.

Dnešním hostem je Michaela Novotná, která je specialistka na SEO. Optimalizaci pro vyhledávače se věnuje přes 7 let. Tehdy vytvářela svůj první web a chtěla u něj pochopit, jak funguje algoritmus vyhledávání a to ji pohltilo tak, že se SEO stalo její hlavní činností.

Dnes má za sebou desítky klientů, kterým s optimalizací pro vyhledávače pomohla a stále ji SEO nepřestalo fascinovat.

Kromě toho řídí vlastní start-up, věnuje se datovému marketingu a obsahu webů. Poskytování hodnotných informací na internetu považuje totiž za zcela zásadní.

Zeptám se jí mimo jiné na:

🎙 Proč je důležité být na první stránce ve vyhledávání?

🎙 Jak začít optimalizovat web hned bez pomoci profesionála?

🎙 Co v rámci optimalizace webu přináší nejlepší výsledky?

🎙 Jaká čísla sledovat v rámci SEO, abychom věděli, že jdeme správným směrem?

Nebo na podcastové platformě, kterou preferujete:

Důležité poznatky z rozhovoru

  • Zvažte strategii, jestli chcete využít SEO, které má efekt v delším horizontu nebo PPC reklamy, které přinesou výsledky hned. Ideální je kombinace.
  • U PPC reklam potřebujeme investovat peníze do té reklamy, kdežto u optimalizace investujeme do času nebo do specialisty, který nám SEO řeší.
  • SEO vám pomůže v cestě zákazníka (modelu see-thing-do-care), jak ve fázi see, kdy člověk hledá, tak ve fázi thing, když už zvažuje konkrétního dodavatele.
  • Zapomeňte na cílení na obecná klíčová slova, zúžte a více specifikujte obsah.
  • Nepřemýšlejte nad vyhledávači jako roboty, přemýšlejte jak fungují lidé, vyhledávače se jim chtějí maximálně přizpůsobit.
  • Při tvorbě obsahu zjistěte, co lidé vyhledávají v souvislosti s vašim oborem a nepište na web jen věci, co tam chceme mít vy.
  • Co přináší nejlepší výsledky v SEO? Podívejte se do vyhledávače na klíčové slovo, na které se tam chcete zobrazovat a napište lepší text než má konkurence. Myslete při tom na nadpisy, doplňte text o obrázky, vyplňte meta data (Meta title, Meta description), nasdílejte stránku webu na sociální sítě a pošlete svým obchodním partnerům, klientům.
  • Aktualizujte starší články na blogu, čtenář ani vyhledávač nemá rád zastaralé informace. I nové komentáře na webu jsou aktualizací.
  • Průběžně tvořte nový obsah na webu.
  • Největší chyba v SEO je přepis URL adresy stránky. Buďte opatrní s většími úpravami webu, který má historii a lidé na něj chodí z vyhledávačů.
  • Na YouTube u videí je velmi důležité SEO a může dobře podpořit a zviditelnit náš obsah.

Zmíněné odkazy:

🔗 Návod na propojení sitemapy webu a Google Search Console
🔗 Collabim
🔗 Marketing Miner
🔗 Google Analytics
🔗 Google Search Console
🔗 Našeptáváš klíčových slov na Skliku

Daniel Križák
Jsem webmaster a markeťák S ÚSMĚVEM :)
Tvorba internetových stránek mne fascinuje od chvíle, kdy jsem na internet nahrál svůj první web. Každý web je pro mne umělecké dílo, které může vidět celý svět. Daleko důležitější je však jaký přinese užitek. Nesmírně mne na tom baví hledání jednoduchých řešení a možností propojení podnikání a online světa internetu.
Proto s týmem skvělých webmasterů vytváříme osobní, podnikatelské a firemní webové stránky s jednoduchou editací. Takové, které kvalitně prezentují služby, projekty a produkty všeho druhu.
Navíc jsem nadšený do online vzdělávání. Rád předávám své zkušenosti na blogu, videích a návodech nebo seminářích.

21 nejčastějších chyb na webu kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad.