Je jasné z vašeho emailu, co by měl příjemce udělat? TIP #14

Veďte jasně k cíli. Co chcete, aby příjemce emailu udělal?

  • Něco si přečetl? Co?
  • Klikl na odkaz? Jaký?
  • Objednal si? Jak, kde?
  • Stáhl dokument? Kde?
  • Zavolal, napsal? Kam?
  • Vyplnil? Co?
  • Všiml si značky? Jaké?
  • Připomněli se mu? Čím?

Každý email musí mít jasnou výzvu k akci. Např. „ukaž více“ „to chci“ „koupit“ …

Daniel Križák
Jsem webmaster a markeťák S ÚSMĚVEM :)
Tvorba internetových stránek mne fascinuje od chvíle, kdy jsem na internet nahrál svůj první web. Každý web je pro mne umělecké dílo, které může vidět celý svět. Daleko důležitější však je, jaký přinese užitek. Nesmírně mne na tom baví hledání jednoduchých řešení a možností propojení podnikání a online světa internetu.
Proto s týmem skvělých webmasterů vytváříme osobní, podnikatelské a firemní webové stránky s jednoduchou editací. Takové, které kvalitně prezentují služby, projekty a produkty všeho druhu.
Navíc jsem nadšený do online vzdělávání. Rád předávám své zkušenosti na blogu, videích a návodech nebo seminářích.

21 nejčastějších chyb na webu, kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře
guest
0 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Nejvíce hodnocené
Inline zpětné vazby
Zobrazit všechny komentáře
  • Hodnocení našich služeb
  • POZOR NA

    CHYBY, KVŮLI KTERÝM PŮSOBÍTE NEPROFESIONÁLNĚ

    WEBINÁŘ

    JAK NA NOVÝ WEB JINAK!

    Tohle musíte vědět, než se pustíte do nového webu!