Snažíme se dostat na první stránku ve vyhledávání Google, ale tam je dnes obrovská konkurence! Je zde však video portál YouTube s mnohonásobně menší konkurencí, kde naprostá většina podnikatelů v České republice vůbec...
Celý článek
Každá stránka webu by měla mít nějaký logický další krok, co by měl návštěvník udělat. U naprosté většiny stránek webů je však jediná další možnost zavření okna. Dejte si záležet na tom,...
Celý článek
Zapište svou firmu do internetových firemních katalogů a také do mapy. Vaši potenciální zákazníci se k vám lépe dostanou.
Celý článek
Spousta grafických prvků v emailu táhne oči a lidi emaily jako první nečtou, ale jen email proskenují. Teprve, pokud něco zachytí jejich zrak nebo je vtáhnete do děje, tak čtou. Přitáhněte tedy oči...
Celý článek
Máte jen 5 sekund na to abyste příjemce emailu zaujali. A ukázali mu, že si musí váš email přečíst. Pokud to nedokážetete, tak skončíte v koši. Proto by mělo být hned u emailu jasné:...
Celý článek
Než začnete řešit návštěvnost svého webu, tak potřebujeme zjistit jeho funkčnost a konverze našeho cíle. Pokud našim cílem je např. získat zákazníka přes web, tak potřebujeme otestovat, jestli se návštěvníci webu...
Celý článek
Když budete email marketing dělat správně a ne jako 90 % ostatních firem, tak pro vás může být tou nejefektivnější komunikací se zákazníky a zároveň nejlepším marketingovým a prodejním kanálem. Je však potřeba...
Celý článek
Jsou dva nejčastější důvody, proč vám přes web nepřicházejí noví zákazníci a neprodávate. Podívejme se na jeden z nich ve videu a taky jak to změnit.
Celý článek
Pokud se svým potenciálním zákazníkem nebudete komunikovat, tak on k vám nikdy nezíská tak dostatečnou důvěru, aby od vás nakoupil. V dnešní době těch komunikačních kanálů k vašemu potenciálnímu zákazníkovi však vede...
Celý článek
Často slýcháme, že na webu je důležitý obsah. Je to pravda. Jenže ten obsah je potřeba zasadit i do příjemného designu, protože i skvělý obsah se dá zabít špatným designem. Dejte si záležet...
Celý článek