V dnešní koronavirové době je práce na dálku neboli home office velmi zajímavou příležitostí pro zaměstnance v kancelářích a mnohdy výzvou pro firmy. Bezesporu se svět mění a já si myslím, že bude daleko...
Celý článek
Dovolím si říct: „Neinvestujte ani jednu další korunu do internetové propagace a do aktivit na internetu.“ Ne v případě, pokud si nejste vědomi těchto 3 největších chyb a důvodů, proč dnes firmy na internetu vyhazují peníze...
Celý článek
Myslíte si, že pro to, abyste mohli využít sílu internetu a vydělávat zajímavé peníze, potřebujete vlastní produkt, nebo službu? Opak je pravdou. I bez vlastního produktu můžete dojít k zajímavým ziskům. Jak...
Celý článek
Úspěšné uzavření obchodu je především o vzájemné důvěře. A na internetu to platí dvojnásob. Když chceme cokoliv na internetu koupit, tak si vybíráme e-shopy, kterým důvěřujeme. Když hledáme něco nového a najdeme web s daným...
Celý článek
Čím dál oblíbenějším formátem obsahu v dnešní době je VIDEO. Zároveň největším video portálem a druhou nejnavštěvovanější stránkou na světě je YouTube. Proto video publikované na YouTube může mít zásadní vliv v propagaci vašeho podnikání...
Celý článek
Možností, jak ukázat návštěvníkům webu, že jste s nimi naladěni na stejné notě je, že budete psát na web texty se slovy, kterým vaši potenciální zákazníci nejen rozumí, ale přímo tak mluví. Pokud...
Celý článek
Vždy, když přijdu na web, kde vidím plno „umělých“ fotek a obrázků z fotobanky, tak na mne působí web nedůvěryhodně. A důvěra je to, co potřebujeme získat před každým prodejem. Pokud nám návštěvník webu nevěří,...
Celý článek
Vytvořit úspěšný blog závisí na mnoha faktorech. V tomto videu najdete 18 nejčastějších chyb, kterých se dopustili i ti nejlepší blogeři. Podívejte se na všechny z nich, jestli se některá z nich netýká i vašeho blogu a kdyžtak...
Celý článek
Zdá se vám to jako nesmysl vybírat si své potenciální zákazníky, když si myslíte, že váš produkt či službu může využít každý a vy chcete prodávat všem? Mám pro vás dva...
Celý článek
Otázkou je však: „Jaký mít web, aby přiváděl nové zákazníky?“ Je potřeba si uvědomit, jakým způsobem získáváte nyní nové zákazníky bez internetu. Domlouváte si schůzku, voláte jim nebo posíláte něco...
Celý článek